loading...
سبک زندگی
ناوک بازدید : 21 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

برای انتخاب درست دستگاه چربی گیر بهتر است تا با انواع شناور سازی با هوا در دستگاه چربی گیر آشنا شوید.

به طور کلی شناور سازی با ایجاد خلأ که معمولا به  چند روش صورت می‌گیرد.

•مستقیماً در یک مخزن هوادهی

•وارد نمودن هوا به قسمت مکش یک پمپ فاضلاب

•مجموعه واحدهای لازم برای سیستم شناور سازی تحت خلأ

تانک هوادهی که فاضلاب در آن از هوا اشباع می‌شود

•پمپ‌های خلا

•پمپ‌های انتقال لجن از کف

شناور سازی توسط جریان الکتریکی در چربی گیر را اگر بخواهیم بررسی کنیم باید بگوییم که در این روش با ایجاد حباب‌های ریز کوچک ناشی از الکترولیز آب و تجزیه آن به اکسیژن و هیدروژن چربی و روغن از مایع جدا می‌ شود.

امروزه برای جداسازی روغن از فاضلاب سیستم‌های متفاوتی وجود دارد که هر یک برای مواردی خاص طراحی گردیده‌اند و دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشند. سیستمی مناسب می‌باشد که علاوه بر راندمان بالا، دارای مصرف انرژی کمتری باشد و هزینه نگه دارای آن کم و راهبری آن نیز آسان باشد.

سیستم‌های جداسازی روغن در دستگاه چربی گیر

•جداسازی با استفاده از هوای محلول

•جداسازی ثقلی

•جداسازی ثقلی بهبود یافته

ادامه مطلب

ناوک بازدید : 24 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

داشتن درب اتوماتیک شیشه ای برقی در مکان های پر تردد، با کاهش مصرف انرژی، تردد افراد را کنترل می‌کند. از دیگر مزیت‌های درب شیشه ای برقی افزایش امنیت است. درب اتوماتیک شیشه ای برقی را به صورتی می توان تنظیم کرد که از یک سمت درب به صورت اتوماتیک از طریق چشمی درب شیشه ای برقی، درب باز می شود و از سمتی دیگر با استفاده از دستور دستی رمز یا زنگ زدن درب شیشه ای برقی را باز نمود.

درب شیشه‌ ای برقی یکی از کاربردی‌ترین درب های خودکار محسوب می‌شود.

از اجزای تشکیل‌دهنده‌ی درب شیشه‌ای برقی عبارت‌اند از:

1. اپراتور 2. شیشه سکوریت 3. کاور آلومینیوم یا استیل نسبت به خواسته خریدار است. و نمای ساختمان از اجزایی چون 1. موتور 2. قفل‌برقی 3. باتری 4. استابلایزر یا منبع تغذیه 5. مرکز کنترل تشکیل‌شده است.

مهم ترین جزء درب شیشه ای برقی، اپراتور درب شیشه ای می باشد که انواع آن با قیمت و کیفیت متفاوت در بازار ایران موجود می باشد و تقریبا بیشترین قیمت درب شیشه ای مربوط به اپراتور آن است.

انواع درب شیشه ای

انواع درب شیشه ای را می توان بدین صورت بیان کرد:

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا درب اسلاید

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ

انواع درب های شیشه ای کاربرد متفاوتی دارند که با توجه به نیاز، یکی از انواع درب شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب

ناوک بازدید : 51 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

 

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مورد استفاده در صنایعی همچون گلخانه ها و مرغداری است. به دلیل حضور اجباری رطوبت باید از دستگاه         رطوبت ساز التراسونیک حتما استفاده نمود.

در مرغداری ها ایجاد رطوبت کافیست تا از تلفات مرغ ها جلوگیری شود و از شیوع بیماری بین آن ها جلوگیری شود بخصوص در فصل گرما که خنک سازی هوا و تصفیه هوا لازم است. برای فراهم کردن این رطوبت مه پاش کافی است و برای کسانی که اردک و غاز پرورش میدهند از موارد صد درصد ضروری است.

اگر الیاف رطوبت مطلوب را دریافت نمایند از کاهش وزن آنها جلوگیری می شود. شایان ذکر است که اگر الیاف وزن از دست دهند، برای بافندگی نیاز است که از حجم بیشتری نخ استفاده شود. این بدین معنی است که پارچه بیشتری مصرف خواهد شد و در نتیجه میزان سود کاهش می یابد. رطوبت ذرات باردار در هوا را جذب کرده و از ایجاد الکتریسیته ساکن در اثر اصطکاک جلوگیری می کند.

در اثر رطوبت ، کیفیت پارچه و دوخت بالا میرود و میزان ضایعات و خرابی دستگاه های دوخت به حداقل می رسد. مقاومت نخ های بافندگی بالا رفته و کمتر پاره می شوند و در نتیجه آن دستگاه های دوخت نیز کمتر متوقف شده و با سرعت بیشتری به تولید ادامه می دهند. دستگاه های رطوبت ساز نساجی باعث خنک شدن هوا میگردند و در نتیجه محیطی مطبوع برای کارکنان به وجود خواهد آمد و آنها با علاقه بیشتری مشغول به کار خواهند شد.

ناوک بازدید : 19 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

در این بخش سعی داریم تا دو نوع سازه فضاکار که عبارتند از شبکه های دو لایه و شبکه های سه لایه را بهم بررسی کنیم تا به این ترتیب با ویژگی های هر کدام از این سیستم های سازه فضاکار آشنا شویم.

شبکه های دو لایه 

این نوع از سازه  فضاکار بسیار متداول و رایج می باشند. در واقع شبکه های دو لایه ساده ترین نوع سازه فضاکار می باشد و از آن برای پوشش ساده فضاها و با وجود تکیه گاه های مناسبی که به وسیله پروفیل های فولادی ایجاد شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع سازها از دو صفحه عناصر تشکیل شده است. این دو صفحه که با یکدیگر موازی می باشندبه وسیله عناصر میانی به یکدیگر متصل اند.

از لحاظ مقاوت این نوع سقف می تواند بار ناشی از باران، برف و باد را تحمل نماید. در موارد خاص بارگذاری نیاز است این نوع سقف ها متناسب با شرایط طراحی گردد.

ب: شبکه های سه لایه:

شبکه‌های سه لایه از دو صفحه بالا و پایین و یک صفحه میانی تشکیل شده‌ که هر یک از صفحات بالا و پایین توسط اعضای میانی به صفحه میانی متصل هستند. از این شبکه ها در مواقعی استفاده می گردد که سازه دارای دهانه خیلی بزرگی باشد و ارتفاع شبکه دو لایه جوابگوی آن نباشد.

ادامه مطلب

ناوک بازدید : 32 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (1)

گیشا یکی از مناطق غرب تهران است که اتوبار فدک در آن سالها مشغول  خدمت رسانی به اهالی محترم آن است که در طی این مدت با عرضه خدمات استاندارد خود مخاطبین زیادی پیدا کند. اتوبار فدک بار با آموزش مدوام پرسنل خود سعی در بهبود خدمات خود است تا پروسه جابجایی را برای شما  تبدیل به تجربه شیرینی نماید. محله گیشا بخاطر خروجی ها و ورودی های پر ترافیک خود معضل بزرگی برای ما و اهالی مخصوصا در موقع جابجایی و اسباب کشی ایجاد می کند که این خود تخصص بیشتر پرسنل ما را طلب می کند. ما این گونه مشکلات را با برنامه ریزی و زمان بندی دقیق  بار شما را در وقت تعیین شده به مقصد خواهیم رساند... برای اطلاع از هزینه اسباب کشی و آشنایی با خدمات و نحوه بسته بندی وسایل به این صفحه بروید.

https://fadakbar.com/p-42218/fadakbar-covered-areas/qisha-moving-service


ناوک بازدید : 34 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

فدک بار در محله پونک و خیابانهای اطراف آن با حضور مستمر خود، تمام تلاش خود را برای ارائه سرویس مناسب و در خور حال شما می کند. اتوبار پونک ، فدک بار با تجهیزات کامل و رانندگان متعهد و کارگران آموزش دیده و متخصص در بسته بندی لوازم منزل در خدمت شما عزیزان می باشد.. شرکت اتوبار فدک بار  با اگاهی از اینکه اسباب کشی و جابه جایی کار دشوار و پر استرس برای شماست تمام توان خود را برای هر چه راحت تر کردن و سرعت بخشیدن  به این امر به کار می گیرد....برای خواندن مطلب کامل و اطلاع از هزینه ها و خدمات اسباب کشی به این صفحه رفته و همچنین بصورت رایگان از مشاوران ما سوال بپرسید.

https://fadakbar.com/p-43122/fadakbar-covered-areas/punak-moving-service


ناوک بازدید : 29 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

خدمات بی نظیر و منحصر به فرد اتوبار فدک بار در منطقه نیاوران، فدک بار را تبدیل به یک دوست و همراه در پروسه سخت و پراسترس  اسباب کشی و جابه جایی کرده است. مامفتخر هستیم که سرویس های VIP  را به اهالی محترم منطقه  نیاوران ارائه دهیم.  تعداد زیادی  بعنوان  باربری و اتوبار در نیاوران مشغول به فعالیت هستند ولی مهم این است که بتوانید شرکت باربری پیدا کنید تا با اطمینان و خیلی راحت به خدمات و پرسنل اعتماد کنید و صفر تا صد، بسته بندی لوازم منزل و یا محل کار خود و حمل و نقل را به آن بسپارید. اتوبار فدک بار با دو دهه سابقه و تجربه در امر حمل و نقل و بسته بندی می تواند آنچه را که شما نیاز دارید در اختیار شما بگذارد...برای اطلاع از هزینه ها و خدمات اسباب کشی به این صفحه رفته و همچنین بصورت رایگان از مشاوران ما سوال بپرسید.

https://fadakbar.com/p-43208/fadakbar-covered-areas/niavaran-moving-service


ناوک بازدید : 34 سه شنبه 19 آذر 1398 نظرات (0)

با توجه به درخواست زیاد مشتریان عزیزمان برآن شدیم تا برای اولین بار در زمینهٔ حمل اثاثیه امکان فرم سفارش را ایجاد نماییم , شما می‌توانید با مراجعه به بخش فرم سفارش , بعد از پر کردن فرم , اطلاعات خود را ثبت کنید تا همکاران اتوبار فدک  با شما تماس گرفته تا قیمت دقیق و هزینه‌های جابجایی‌تان را محاسبه نمایند. به‌عنوان بهترین اتوبار در تهران در خدمت شما عزیزان هستیم تا متمایزترین خدمات جابجایی را به شما ارائه نماییم . اتوبار فدک بار با سال ها سابقه درخشان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

مهم ترین عوامل در تعیین  قیمت ها و هزینه ها

حجم اثاثیه

زمان جابجایی

مسافت جابجایی

تعداد طبقات مبدا و مقصد.. برای خواندن مطلب کامل و اطلاع از هزینه ی اسباب کشی و همچنین آشنایی با خدمات فدک بار و اقلامی که برای بسته بندی لوازم منزل استفاده می کنند به این صفحه بروید.

https://fadakbar.com/p-42217/fadakbar-covered-areas/shahrak-e-gharb-moving-service

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 1,968
  • بازدید کلی : 5,931