loading...
سبک زندگی
ناوک بازدید : 31 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

معمولا برای ارسال محصولات و بسته بندی آن ها ما باید از قواعد خاصی استفاده کنیم . در واقع قانون خاص و پیچیده ای وجود ندارد لذا شما در حین کار حتما به آن برخواهید خورد. زیرا بسته بندی و ارسال بار چه داخل شهر و چه ارسال چند شهر دورتر طریقه ارسال خاص خود را دارد . در زمان بسته بندی باید به این نکته توجه کنیم که چه چیز را بسته بندی و ارسال می کنید . در این صورت بروز هر گونه مشکلات به طبع کاهش می یابد .

مهمترین قسمت اسباب کشی بسته بندی لوازم و طرز صحیح چیدمان آن است . در هنگام بسته بندی شما به ندرت بتوانید یک جعبه که مناسب محصول شما هست را پیدا و از آن استفاده کنید.

 

نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است، استفاده از وسایل و لوازم مناسب برای بسته بندی است . زیرا انتخاب مواد مناسب واستاندارد میتواند بسته شما با امنیت بیشتر و همچنین آسان تر حمل شود.حتما بعد از بسته بندی اطمینان پیدا کنید تا وزن جعبه با وزن وسایل داخل آن متناسب باشد و جعبه دارای ضخامت مناسبی نیز برای محافظت بیشتر شما باشد. زیرا اگر جعبه بیش از اندازه پر شده باشد ممکن است نتواند وزن وسایل را تحمل کند و دچار پارگی شود . پس برای امنیت بار خود حتما این نکات را به کار ببرید . راستی فراموش نکنید که روی جعبه ها رو با برچسب علامت گذاری کنید.

بعضی از افراد  بدون در نظر گرفتن برنامه ریزی درست و و بدون هماهنگی های لازم . اثاث کشی می کنند. اما این افراد اشتباه بزرگی را متحمل می شوند . چون مسلما بدون برنامه ریزی و هماهنگی قبلی هیچ کاری درست پیش نخواهد رفت و نظم کار از دست خارج می شود . چون در صورتی که یکی از کارها به درستی پیش نره همه چیز به هم میخوره . مثلا فکر کنید همه ی وسایل رو بسته بندی کرده اید ولی باربری مناسب هنوز پیدا نکردید. و در این صورت اسباب کشی آسان و راحتی  نخواهید داشت.

بهار مطمئن ترین باربری در تمام مناطق تهران از جمله باربری پاسداران -  باربری شمیرانات – باربری تهرانپارس – باربری نارمک و ... می باشد.
 

ناوک بازدید : 644 دوشنبه 06 بهمن 1399 نظرات (0)

سرویس ظروف کریستال یکی از خریدهای جهیزیه عروس است و معمولا داخل بوفه عروس قرار داده می شود. معروف ترین کریستال های جهان در کشور چک تولید می شوند که با نام بوهمیا چک شناخته شده اند. طبیعتاً قیمت کریستال چک نسبت به هم نوعان خود گران تر می باشد.

ظروف کریستالی خوشبختانه طوری هستند که در هنگام عدم استفاده می‌توانید از آنها به عنوان یک دکوری شیک در خانه استفاده کنید. برای همین منظور بیشتر خانم‌ها در زمانی که مهمانی خاصی ندارند و نیازی به استفاده از این نوع ظروف احساس نمی‌شود آنها را در بوفه خانه قرار داده و استفاده دکوری از آن می‌کنند.

وارد کننده سرویس کریستال چك با کیفیت در ایران، باید به کیفیت و شناسایی بلور اصل از بدل آن آشنایی کافی داشته باشد. بلور و کریستال چک باکیفیت را می توان به سادگی و از روی مشخصات و ویژگی های ظاهری آن نیز تشخیص داد. برخی از ویژگی های ظاهری و فنی که می توان برای این مدل از بلوری جات و ظروف کریستال نام برد عبارتند از:

  • تنوع بسیار زیاد و مطلوب
  • شکل پذیری و قالب پذیری های متنوع
  • مقاومت عالی در برابر گرما، حرارت و ضربه
  • استحکام خوب در برابر انجماد سریع
  • لکه لکه نشدن و شفافیت بالا
  • قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی
  • کم حجم بودن
  • وزن نسبتا سبک و متناسب
  • طراحی و ساخت زیبا و امروزی
  • سرویس کریستال مناسب  و به اندازه

نکته ای دیگری که در هنگام خرید سرویس کریستال جدید باید به آن توجه کرد، سالم بودن ظرف است. قبل از پرداختن وجه حتما باید تمام ظروف موجود در سرویس کریستال  را بررسی کنید تا فاقد خراش و لب پریدگی باشند. همچنین توجه دقیق به بسته بندی ظروف کریستال می تواند شما را به خرید بهترین ظروف کریستال نزدیک کند. معمولا برند های برتر بسته بندی هایی شیک و مجلل ارائه می کنند.

برای خیلی از افرادی که برای تهیه جهیزیه، دنبال بهترین برند روز دنیا می باشند، باید گفت که اغلب این ظروف طراحی زیبا و بی‌نظیری دارند که باعث میشود ناخود آگاه نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب کنند. شاید به این دلیل باشد که کریستال واقعی حالت منشوری دارد که وقتی در کنار نور قرار می‌گیرد حالت رنگین‌کمان پیدا می‌کند و نور را به زیبایی بازتاب می دهد  ضمنا این ظرف ها شفافیت و ظرافت بالایی دارند که سبب زیبایی و چشم نوازی آن می شود.


ناوک بازدید : 34 دوشنبه 06 بهمن 1399 نظرات (0)

مردم تمایل دارند که در منازل خود از شیک ترین ظروف پذیرایی کریستال استفاده کنند.این وسایل را از جنبه های گوناگون می توان طبقه بندی نمود.

سرویس پذیرایی کریستال جدید برای مصارف مختلف توسط مردم خریداری می شود. اغلب ظرف های کریستال دارای تراش های زیبا بوده؛ و بسیار شیک می باشند.همه ما در آشپزخانه خود از سرویس های مختلف ظروف استفاده می کنیم.سرویس پذیرایی کریستال جدید، مثال بسیار خوبی در مورد ظروف پر مصرف بازار می باشد.

سرویس پذیرایی کریستال جدید یکی از پر فروش ترین و کاربردی ترین محصولات حوزه خود می باشد.

تفاوت عمده کریستال با بلور به درصد سرب به کار رفته در آن بر می گردد. لازم به ذکر است؛ که ظرف های کریستالی به زیبایی تراش خورده؛ و بسیار ظریف می باشند. به دلیل حساس و شکننده بودن کریستال، بیشتر برای دکوراسیون به کار می روند. اما برخی از ظروف کریستالی، وسایل مناسبی جهت پذیرایی از مهمانان به حساب می آیند.

امروزه ظروف کریستالی در سراسر جهان تولید می شوند. سرویس پذیرایی کریستال یکی از ظروف بسیار پر کاربرد و زیبایی است که در تمام خانه ها دیده می شوند. تفاوت عمده کریستال با بلور به درصد سرب به کار رفته در آن بر می گردد. لازم به ذکر است؛ که ظرف های کریستالی به زیبایی تراش خورده؛ و بسیار ظریف می باشند. به دلیل حساس و شکننده بودن کریستال، بیشتر برای دکوراسیون به کار می روند. اما برخی از ظروف کریستالی، وسایل مناسبی جهت پذیرایی از مهمانان به حساب می آیند. سرویس کریستال جدید به میزان قابل ملاحظه ای در بازار خرید و فروش می شود.

ما سرویس کامل کریستال ناخمن طرح اوریون را به شما پیشنهاد می کنیم. سرویس کامل کریستال طرح اوریون توسط یکی از برجسته ترین تولید کنندگان کریستال بدون سرب داخلی یعنی برند ناخمن تولید شده است. این برند آلمانی با سابقه ای درخشان در تولید کریستال های بدون سرب با کیفیت همواره در تلاش است تا پاسخگوی نیاز های متنوع مشتریان خود باشد. 


ناوک بازدید : 28 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

پاییز و زمستان بهترین فصل اسباب کشی منزل است. بر خلاف تابستان که به دلیل تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بیشتر، خانواده ها اقدام به اثاث کشی و نقل مکان به منزل جدید می کنند، نیمه دوم سال ارامش بیشتری در بازار اتوبار شمال تهران و سایر مناطق دیده می شود. خانواده هایی که امکان اسباب کشی منزل در نیمه دوم سال را دارند می توانند با برنامه ریزی مناسب، آسان و بی دردسر اثاث کشی کنند.

شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار شمال تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اتوبار پاسداران و نیز اتوبار نیاوران از خدمات دیگر شریف بار هستند که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زنند.

قبل از جمع کردن وسایل و اثاث کشی ، خانه را برای ورود وسایل آماده کنید. چنانچه دیوارها نیاز به رنگ آمیزی و نقاشی دارند با ما تماس بگیرید. خدمات نقاشی هوم سرویز از سرویس های همراه در اثاث کشی و جا به جایی است. اگر کف‌پوش‌ها نیاز به شستشو و یا تعویض دارند قبل از اسباب کشی منزل این کار را انجام دهید و در نهایت خانه را کاملاً تمیز کنید.

نظافت منزل و تمیز کردن خانه قبل از نقل مکان یک نکته مهم است که اغلب نادیده گرفته می شود. قبل از نقل مکان به خانه جدید می بایست کف اتاق ها و آشپزخانه را تمیز کنید. در این صورت نگرانی برای کثیفی وسایل به منزل جدید را نخواهید داشت.

  انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم . اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار نیاوران در شمال تهران همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

 

ناوک بازدید : 33 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم .

روش‌های سنتی اثاث کشی و حمل بار با مشکلات بسیاری همراه هستند. یکی از آنها این است که برای یافتن نزدیک‌ترین و بهترین اتوبار باید وقت بسیاری را برای جستجو صرف کنید و این در حالی است که در اسباب کشی آنلاین با این مشکلات روبرو نخواهید بود و تنها با زدن یک دکمه می‌توانید نزدیکترین کامیون حمل بار به خودتان را پیدا و رزرو کنید. شریف بار از جمله برترین اتوبار شرق از این قابلیت برخوردار است و شما به راحتی می توانید تمامی امور اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان منزل جدید را  به اتوبار شرق تهران بسپارید.

اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار تهرانپارس همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید. .  کلیه امور اسباب کشی و خدمات آن از بسته بندی تا چیدمان محل جدید از جمله خدماتی است که در اتوبار شریف بار انجام می گیرد.

ناوک بازدید : 22 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

برای یک اسباب کشی آسان بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا دچار سردرگمی نشوید. اولین نکته در مورد بسته بندی وسایل برای اسباب کشی تمرکز است. با دقت به تمام اثاثیه منزل نگاه کنید و آنها را در ۴ گروه دسته‌بندی کنید:

نگه‌داشتنی‌ها / دور ریختنی‌ها / فروختنی‌ها / برای انباری

اگر تمام وسایلتان را دوست دارید و نمی‌دانید کدام را نگه دارید، به اندازه خانه جدیدتان فکر کنید. آیا کاناپه قدیمی قرمز رنگ شما در خانه جدید جا می‌شود؟ اصلا این کاناپه گنده مناسب دکوراسیون جدید شما هست؟ اگر چیزی دارید که در ۲سال گذشته استفاده نکرده‌اید، آن را ببخشید چون باز هم از آن استفاده نمی‌کنید. مثلا می‌توانید لوازم و کتاب‌های دوران دانشجویی را به یک دانشجو در شهرستان اهدا کنید. نکته دوم ،اشتباه جوان‌ترها این است که اول بسته بندی اثاثیه منزل را شروع می‌کنند و بعد مدام بیرون می‌روند و جعبه و چسب می‌خرند! نکته مهم این است که حتما قبل از شروع اسباب کشی اتوبار خود را پیدا کنید

اگر در مرکز تهران سکونت دارید، یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، اتوبار مرکز تهران در خدمت شماست.

 ساکنین غرب و مرکز تهران می توانند جهت افزایش سرعت و دقت در بسته بندی ، کلیه این امور را به پرسنل حرفه ای شریف بار بسپارند. اگر شما هم در غرب تهران ساکن هستید ، اتوبار غرب و اتوبار سعادت آباد شریف بار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی ساعات شبانه روز می باشد. پس اگر قصد جابجایی دارید قبل از هرچیز با اتوبار غرب تهران تماس بگیرید .

نکته بعدی در اسباب کشی این است که ، یک کیف بزرگ یا چمدان را از وسایل ضروری پر کنید که برای شب و فردای روز اسباب کشی نیاز دارید. موقع بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، اسناد و مدارک مهم را در یک کیف قرار دهید و آن کیف را هم با خودتان ببرید.

آخرین مرحله اسباب کشی مهم‌ترین مرحله است؛ احترام گذاشتن.

خانه قدیمی را تمیز تحویل بدهید. زمین را طی بکشید و اگر لکه‌ای باقی مانده، آن را پاک کنید. زباله‌هایتان را هم ببرید حتی اگر یک پوست شکلات کوچک است. این بهترین روش اسباب کشی است!

ناوک بازدید : 21 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

در واقع مرحله مهم و اصلی دوره طراحی لباس، از کشیدن طرح اصلی لباس شروع می شود. در مورد آنچه که می خواهید ایجاد کنید دقیق فکر کنید. طرح اصلی لباس خود را مشخص کنید و آن را با جزئیات کامل نشان دهید؛ برای مثال اگر لباسی را طراحی می کنید طرح ها، چین، گره، پاپیون، قوس ها و غیره را باید طوری به الگو اضافه کنید تا یک طرح زیبا و خاص به وجود آورید. روی عناصر منحصر به فرد متمرکز شوید و جزئیات، لوازم جانبی و تزئینات مناسبی را روی الگو طراحی کنید تا بتوانید سبکی واضح و روشن را به نمایش بگذارید. اگر به ایده های تازه ای نیاز دارید و یا نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید از دوره های آموزش الگو و دوخت استفاده کنید.

طراحی پارچه و لباس شکلی از هنر است که به ساخت لباس و اکسسوری های دیگر اختصاص دارد. داشتن ایده و ایجاد خلاقیت، یکی از مهم ترین ابزار بخش هنری است که سبب طراحی یک لباس جدید می شود. به یاد داشته باشید پارچه ها با جنس های مختلف، به حالت های گوناگون روی بدن قرار می گیرند. اگر پارچه شما نازک و ابریشمی باشد، روی بدن می خوابد و سر می خورد و تقریبا حرکتی موج دار دارد و یا اگر پارچه مانند پارچه پشمی و یا کتان، ضخیم باشد؛ خشک و گوشه دار روی بدن می ایستد و شکل کمتری از بدن را نشان می دهد (مانند یک کت جین). شما با توجه کردن به نکات اصولی طراحی و آموزش طراحی لباس، می توانید طراحی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

لباس ها را پر رنگ و با جزئیات ترسیم کنید. لباس را جسورانه ترسیم کنید. از آنجا که هدف طراحی مد، نشان دادن ایده های طراحی شماست؛ هنگام رسم کردن لباس روی الگو از خطوط پر رنگ استفاده کنید. لباس را طوری طبیعی طراحی کنید که گویی روی الگو به طور واقعی آویزان شده است. باید در اطراف آرنج و کمر، در نزدیکی شانه ها، مچ پا و مچ دست چین و چروک وجود داشته باشد. هنگام کشیدن لباس روی الگو باید به این فکر کنید که یک لباس چگونه روی بدن یک فرد می ایستد و با ظرافت تمام آن را طراحی و در مدل خود پیاده کنید.

 

ناوک بازدید : 21 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

زونکن چیست و چه کارآیی دارد؟

کلاسور یا زونکن یک نوع پوشه یا پرونده بزرگ و محکم است که از جنس مقوا، چوب یا پلاستیک ساخته می شود که با استفاده از گیره‌ای فلزی کاغذها و اسنادی که سوراخ (پانچ) شده‌اند را در خود بایگانی می‌کند. کلاسورها از لحاظ فواصل سوراخ‌های کاغذ دارای استانداردهای متفاوتی هستند و بسته به اندازه ممکن است دویست تا پانصد برگ گنجایش داشته باشد. کلاسور در سال ۱۸۸۶ توسط فردریک زونکن آلمانی اختراع شد.کلمه زونکن در هیچ‌یک از زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسه استفاده نمی‌شود زونکن نام مخترع آلمانی این محصول فردریک زونکن (Friedrich Soennecken) است که اولین بار آن را در سال ۱۸۸۶ در شهر بن در آلمان به ثبت رساند.

خرید عمده زونکن انتخابی عالی برای نظم بخشیدن به بایگانی سازمان ها، ادارات و سایر کسب و کارها می باشد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد خرید زونکن و نقش آن در دسترسی آسان به اسناد و مدارک، خرید آن از ملزومات کسب و کارها می باشد.

در عصر حاضر و رشد کسب و کارهای آنلاین و دسترسی آسان به اینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا براحتی بتوان به شرکت های تولید کننده در تمام شهرهای کشورمان دسترسی داشته باشیم. بعد از مقایسه و بدون نیاز به حضور فیزیکی می توان نسبت به سفارش محصول مورد نظر اقدام و خرید خوبی را انجام داد.

یکی از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد سورنا تحریر، تنوع بالای محصولات می باشد. این تنوع در محصولات باعث میشوند تا به عنوان مثال برای خرید عمده زونکن، خرید عمده کاغذ، زونکن پاپکو و خرید عمده لوازم تحریر و ... حق انتخاب بالایی داشته باشید و بهترین گزینه ها را خریداری کنید.

سایت اینترنتی سورنا تحریر  یکی از مهم‌ترین اهداف خود را در راستای تامین و پخش لوازم التحریر، کمک به فرآیند فروش عمده لوازم التحریر تعریف کرده است. صاحبان مغازه‌های نوشت افزاری، برای خرید ، به‌ویژه برای خرید عمده لوازم التحریر ، خرید عمده کاغذ و خرید عمده زونکن می‌توانند به سادگی از طریق مراجعه به سایت سورنا تحریر، تمام تنوع محصولات و برندها را پیش رو داشته، و با آگاهی و اطمینان به خرید عمده لوازم تحریر و نوشت افزار عمده بپردازند.

ناوک بازدید : 30 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

صحافی کتاب و مجله انواع متعددی دارد که انتخاب روش و تکنیک مناسب آن به عوامل مختلفی از جمله هدف و کاربرد نهایی کتاب و بودجه‌ کارفرما بستگی دارد. از انواع صحافی می‌توان به صحافی چسب گرم، صحافی چسب سرد، ته دوخت، تا کردن، ته دوخت مفتولی، صحافی منگنه تخت، صحافی منگنه لوپ، پانچ، فنر پلاستیکی، فنر سیمی، ته بند پلاستیکی، ته بند اوراق چاپگر و غیره اشاره نمود. اما از مهم‌ترین انواع روش‌های صحافی که امروزه  انجام می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

صحافی چسب سرد

صحافی چسب گرم

صحافی منگنه‌ای

صحافی سیمی (فنری)

انواع صحافی کاتالوگ، بروشور، کتاب و مجله

 

در  چاپ وخدمات صحافی ، جلد سخت یا Hard Cover که در برخی از مواقع، گالینگور نیز نامیده می‌شود، پیچیده‌ترین، مقاوم‌ترین و در عین حال گران‌ترین نوع صحافی است. دلیل معروف شدن صحافی جلد سخت به گالینگور، استفاده از پارچه‌ای با این نام در جلدسازی است. هر چند نام جلد گالینگور متداول است، اما دقیق نبوده و بهتر است از صحافی جلد سخت برای معرفی این نوع از صحافی استفاده شود.

این نوع صحافی که بیشتر برای کتاب‌های نفیس، سالنامه‌های مهم، کاتالوگ‌های خاص و مواردی از این دست به کار می‌رود، تکنیکی قدیمی است که در آن صفحات داخلی محصول پس از مرتب شدن و ترتیب در کنار هم، ابتدا از عطف دوخته شده و سپس در جلدی مقوایی قرار می‌گیرند. روی جلد مقوایی، روکشی از پارچه (با نام گالینگور) یا چرم پوشانده می‌شود. البته در سال‌های اخیر، به جای پارچه و چرم، از الیاف‌های مصنوعی و متریال‌های صنعتی نیز استفاده می‌شود.

به صورت معمول، کتب نفیس و قدیمی با جلد سخت، دارای ضربی از طلاکوب بر روی جلد است و نام کتاب با ضربی از طلا معرفی می‌شود.

در این نوع صحافی می‌توان علاوه بر جلد سخت، روکشی گلاسه نیز در نظر گرفت که به نفیس‌تر شدن محصول نهایی کمک شایانی خواهد کرد.

جلد سخت از پوشش داخلی به نام آستر بدرقه تشکیل می‌شود که وظیفه چسباندن جلد به صفحات داخلی را به عهده دارد که می‌توان روی آستر بدرقه نیز چاپ داشت و یا آستر بدرقه به صورت خام و بدون چاپ استفاده شود.

در صحافی جلد سخت، محصول نهایی دارای مقاومت بیشتری بوده و به دلیل استفاده از دوخت و همچنین جلد مقوایی، خرابی صحافی به حداقل می‌رسد. همچنین صحافی جلد سخت به نفیس‌تر شدن سفارش منجر شده و به اصطلاح جدید، سفارش کتاب یا کاتالوگ لاکچری می‌شود.

مجتمع هنر آراد دارای مجهزترین دستگاه های چاپ و خدمات صحافی و پیشرو در صنعت جعبه سازی می باشد.

ناوک بازدید : 27 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

خدمات بار هوایی چیست ؟

خدمات بار هوایی در واقع خدماتی است که شرکت های هواپیمایی برای جابه جایی لوازم و بار مشتریان خود ، بین دو نقطه ، انجام می دهند . این نوع خدمات می تواند به صورت خدمات داخل کشور و یا به صورت بین المللی انجام شود. به طور معمول خدمات بار هوایی برای انتقال بار ، به کشور های دیگر صورت می گیرد . به همین دلیل ، بسیار اهمیت دارد که با نحوه ی انجام آن ، قوانین و شرایط آن آشنا باشیم .

 

فریت بار چیست ؟

فریت بار بخشی از خدمات بار هوایی است.مسافر به اندازه مشخصی می تواند همراه خود بار وارد هواپیمای مسافربری کند . لذا برای اینکه سایر لوازم خود را نیز با خود ببرید نیاز به یک شرکت معتبر در امر ارسال بار هوایی و یا همان فریت بار دارید .  اصطلاح فریت بار که اکثرا مسافران از آن استفاده می کنند مفهوم ارسال بار هوایی را دارد .

مزایای فریت بار چیست ؟

مزایای فریت بار خدمات بارهوایی عبارت است از :

   1.    سرعت بالای رسیدن بار به مقصد

   2.    هزینه مناسب ارسال محمولات به صورت فریت بار نسبت به حمل آنها به صورت اضافه بار

 

   3.   ازآنجایی که خودمسافر درجریان کامل مراحل ارسال قرارمیگیرد؛اطمینان خاطر بیشتری نسبت به محموله خود دارد.

 مراحل ارسال فریت بار

1.    مراجعه به دایره فریت در فرودگاه بین المللی امام خمینی 10روز قبل از حرکت و گرفتن

اجازه ورود بار به محوطه فریت از مسئول فریت

2.    بردن بار به دایره ارزیابی گمرک و انجام تشریفات گمرکی و گرفتن پته سبز گمرکی

3.    مراجعه به دفاتر شرکتهای حمل و نقل بارهوایی در بیرون از فریت جهت گرفتن بارنامه و تگ بار

4.    مراجعه به دایره فریت جهت چسباندن تگ بار بر روی کالا و اتمام کار

 مدارک لازم جهت فریت بار مسافری

کپی پاسپورت،کپی بلیط،کپی کارت ملی،آدرس و تلفن مقصد

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 1,967
  • بازدید کلی : 5,930