loading...
سبک زندگی
ناوک بازدید : 29 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

اگر مسافر هستید . برای مدت طولانی تصمیم به سفرمی گیرید  سوال این است ک چگونه باید لوازم شخصی مورد نیاز و علاقه خود را حمل کنید که موجب طولانی شدن فرایند سفر هوایی در فرودگاه نشود و علاوه بر کاهش هزینه های گزاف پرداختی جریمه اضافه بار به ایرلاین ها ، با امنیت و سلامت به مقصد برسد؟

در این مواقع شرکت های ارائه دهنده خدمات فریت بار به استرالیا و سایر مقصدها ، وارد عمل می شوند. به طوری که ابتدا درخواست مسافران یا مهاجران را برای بسته بندی بار مازاد و فریت بار، دریافت می کنند و سپس کالای درخواستی را به هر نقطه ای از دنیا که مد نظر یا مقصد نهایی مشتری باشد ارسال می کنند و بنا به درخواست فرستنده کالا ، بار را در فرودگاه مقصد ترخیص نموده و به مقصد نهایی مورد نظر مشتری میرسانند. 

به طور مثال اگر مسافر استرالیا باشید باید از فریت بار به استرالیا استفاده کنید و اگر مسافر کشور آمریکا باشید باید از فریت بار به آمریکا استفاده کنید. به این ترتیب لوازم شما از ایران تحویل گرفته شده و به مقصد مورد نظرتان ارسال می شود.

حالا این خدمات می تواند بسته بندی و حمل هوایی وسایل شخصی مورد نظر برای تفریحات ساحلی و یا توشه همراه کوه نوردان و ورزشکاران در مقاصد مختلف باشد ، یا فریت بار لوازم مورد نیاز برای زندگی ، اقامت دایم مهاجرین و یا اقامت موقت تحصیلی دانشجویان.

این شرکت ها برای جلب رضایت مشتری پیشنهادات متعددی را آماده ارائه می کنند تا مسافران و مشتریان نگرانی بابت پرداخت هزینه گزاف جریمه اضافه بار به ایرلاین ها را نداشته باشند. از طرفی استفاده از شرکت های خدمات فریت بار، به دلیل جلوگیری از صرف ساعت ها حضور در صف های طولانی و به هم ریختن محتوای چمدان در زمان کنترل و کاهش ریسک گم شدن احتمالی یا تغییر مسیر به آسان تر شدن سفر نیز کمک می کند.

ادامه مطلب

ناوک بازدید : 21 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

عمدتا مهاجرانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند به غیر از چمدان های خود اضافه بار دارند. به دلیل محدودیت وزنی وسایلی که افراد می توانند در فرودگاه و توسط هواپیما به همراه داشته باشند، بسیاری مجبورند از به همراه آوردن آنها صرف نظر کنند.

دلیل استفاده از فریت بار به آمریکا این است که  به دلیل هزینه صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار لوازم مهاجرین که بسیار پایین تر از هزینه گزافی است که مسافرین هوایی باید در قسمت پذیرش بار به عنوان جریمه اضافه بار به هواپیمایی پرداخت نمایند، این مشکل دیگر حل شده است و مسافران دیگر لازم نیست برای همیشه از لوازم دلخواه و مورد علاقه خود دل بکنند.

بنابراین مهاجران به آمریکا  اگر قصد دارند کالا، لوازم منزل اعم از مبلمان، ظروف شکستنی، کتابخانه، البسه، لوازم آشپزخانه و … را ارسال کنند؛ باید به دنبال استفاده از خدمات فریت بار به آمریکا  باشند. 

اصطلاحا ارسال هوایی کالا در ایران به فریت کردن بارشناخته شده است .این فریت بار می تواند فریت بار یه استرالیا یا هر کشور دیگری باشد. فریت بار از طریق گمرکات مستقر در فرودگاهها انجام می شود. با توجه به تجاربی که بسیاری از مهاجران در انتقال کالاها و اثاثیه خود دارند، اصولا روش فریت بار به دلیل هزینه مناسب، سرعت بیشتر، ضریب امنیت بالا و سالم به مقصد رسیدن بار محبوب تر و با استقبال بسیاری مواجه شده است.

اگر قصد مهاجرت دارید برای فریت بار باید چند نکته را مد نظر قرار دهید. اول اینکه بسیاری از مهاجران دلیل انتقال وسایل خود را گران  و نایاب بودن آن در کشوری که می خواهند درآن ساکن شوند، عنوان می کنند. اما اکثر آنها اطلاعات غلطی در این باره دارند. بنابراین لازم است درخصوص قیمت لوازم در کشور مقصد اطلاعات دقیقی داشته باشند تا دیگر لازم نباشد لوازم غیرضروری را با خود حمل کنند.

ادامه مطلب

 

ناوک بازدید : 29 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

نکته مهم در هنگام اسباب کشی از دیدگاه باربری صادقیه این است که جمع کردن خرده ریزهای داخل منزل قبل از وسایل بزرگ بوده و یادتان باشد شروع جمع آوری وسایل منزل با خرده ریز های داخل آشپزخانه میباشد.

چرا که معمولا زمان برترین قسمت خانه برای جمع کردن و بسته بندی آشپزخانه می باشد و شما می توانید به راحتی با صرف چند ساعت در روز محتویات آنجا را جمع آوری و بسته بندی کنید. 

همچنین باربری صادقیه بیان می کند که بعد از جمع آوری خرده ریزهای داخل آشپزخانه به سراغ خرده ریزهای سالن ، اتاق ها و محتویات کمدها بروید .نکته مهم که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که چه در زمان جمع آوری وسایل داخل آشپزخانه و چه خرده ریزهای داخل سالن و اتاق ها فقط چند تکه از وسایلی که مطمئن هستید تا روز جابه جائی تان به آنها احتیاج پیدا می کنید را جدا کرده و باقی وسایل را حتما به صورت کامل جمع آوری و بسته بندی نمائید تا خیال تان از آن بخش از خانه راحت باشد و دوباره در روزهای انتهائی مجبور نباشید یکبار دیگر برای آن ها وقت صرف کنید.

همچنین در باربری گیشا عنوان کرده اند که یکی دیگر از موارد مهم، نوشتن محتویات داخل کارتن ها بر روی آن می باشد . این کار از آن جهت حائز اهمیت می باشد که زمانی که کلیه وسایل به منزل جدید انتقال پیدا کرد ،به راحتی می توانید کارتن ها را از هم تفکیک کرده و بسته های مربوط به هر قسمت از خانه را به قسمت مربوطه انتقال داده تا سر فرصت جعبه ها را باز کرده و در محل مناسبش جایگذاری نمائید. یادتان باشد که اگر در انجام این موضوع کوتاهی کنید زمانی که وسایل وارد منزل جدیدتان بشود با کوهی از کارتن ها مواجه خواهید شد که نمی دانید مربوط به کدام قسمت از خانه جدیدتان می باشد. 

ادامه مطلب

ناوک بازدید : 18 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

برای محاسبه قیمت باربری گیشا باید گفت که عوامل زیادی در این قسمت دخیل است. به طور دقیق نمی توان قیمت آن را مشخص کرد از عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه باربری گیشا در مسافت های بین شهری می تواند مقدار بار و تعداد در خواستی ها و تقاضای بار در بازار باشد.

 مثلا هر چه نوعی از بار را در بازار مردم بیشتر تقاضا کنند، تعداد آن بار بیشتر و در نتیجه قیمت باربری افزایش می یابد. در نتیجه در پروسه حمل بار اتفاقات زیادی می تواند میزان درخواست مشتریان را کاهش دهد و در نتیجه نرخ حمل و نقل را هم کاهش دهد. 

از موارد دیگر کاهش هزینه باربری بین شهری این می باشد که کاهش مشتری در مواقعی باعث می شود به علت نبود افراد هزینه را به شدت پایین بیاوریم.

نکته مهم  این است که در مسیرهای بین شهری کرایه نیسان و وانت تفاوتی ندارد. در صورتی که بخواهید اثاثیه منزل خود را با نیسان جابه جا کنید نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل برای نیسان  نیز مشابه همین قیمت است. 

نرخ قیمت باربری پونک  به نوع ماشین نیز بستگی دارد برای مثال کامیون مسقف و روباز بودن خاور، وانت نیسان و … و هزینه های هر یک متفاوت است. . از آنجا که عمده تمرکز ما خاور مسقف است  قیمت ها طبق تعرفه اعلام شده برای تهران به سایر شهرستان ها قابل تغییر است.

 ولی بستگی به خودرو  دارد. در ضمن برخی مناطق به خاطر دور بودن و نبود راننده قیمت ها تغییر می کند. در کل وقتی بار زیاد است. رانندگان با قیمت کم بار نمی زنند ولی وقتی بار کم می باشد . هزینه باربری را پایین می آورند.

ادامه مطلب

ناوک بازدید : 33 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

اسباب کشی در خارج از تهران و شهرستان ها هزینه باربری را در باربری پونک و دیگر شرکت ها، افزایش می دهند. برای مثال تعرفه های باربری بین شهری با باربری با مسافت های کمتر متفاوت است و یا قیمت باربری با کامیون و یا نیسان وانت و … از عوامل موثر دیگر در مقدارهزینه می باشد. 

باربری دریایی، هوایی، زمینی باعث تغییر تعرفه خدمات باربری می شود. در مورد حمل بار باید گفت که باربری اثاثیه منزل سنگین، باعث اضافه شدن به هزینه می شود.

یک تیم حمل بار بی دردسر مانند باربری پونک علاوه بر اینکه کار خود را به درستی انجام میدهد، به شما احساس آرامش می دهد و باعث می شود تا با خیال راحت وسایل و اسباب منزل را به آن ها بسپارید و فقط نظاره گر اثاث کشی منزل خود باشید.

 تیم باربری سعادت آباد به شما این نوید را می دهد که شما حتی نباید نگران نرخ حمل بار و کرایه حمل بار نیز باشید. این کار تماما اختصاصی می باشد و طوری انجام می شود که علاوه بر این که مورد رضایت شما باشد، بسیار اقتصادی و به صرفه نیز باشد.

هزینه باربری شهرستان ها به علت مسافت بیشتر و استفاده از ماشین های سنگین بیش تر از سایر حمل ها است. در همه موارد شما می توانید با کمک مشاوران و شرکت های باربری اسباب کشی و راحت و بی دردسری را تجربه کنید.

در نهایت برای شما آرزو می کنین تا بتوانید با این نکات اثاث کشی خوبی داشته باشید و بتوانید تا حدودی نرخ حمل بار را برای حمل بار های منزل خود حدس بزنید. امید است که بتوانید اسباب کشی خوب و استانداردی داشته باشید.

ادامه مطلب

 

ناوک بازدید : 28 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

در هنگام اسباب کشی بسته بندی لوازم و وسایل و جابجایی آنها می تواند تبدیل به کاری گیج کننده شود. مخصوصا اگر بسته بندی وسایل یک شرکت یا اداره بزرگ درمیان باشد. در صورتی که قصد جابجایی و انتقال محل کار و دفتر خود را دارید لازم است که کلیه فرآیند اسباب کشی را بدون هیچ گونه بهم ریختگی انجام دهند.

 بهتر است که این کار را به متخصصان باربری سعادت آباد که در این زمینه فعالیت می کنند، بسپارید. بسته بندی ها باید بسیار با سلیقه انجام بشوند و خیلی با دقت صورت بگیرند تا امنیت این وسایل تا حدی تامین شود. از چسب ها نایلون ها روزنامه ها و جعبه های مناسب استفاده کنید. 

در باربری سعادت آباد ابتدا وسایل  را در روزنامه ها یا نایلون های حبب دارد بپیچید و آن ها را تا جایی که می توانید با انجام این کار مقاوم کنید.

با این حال توصیه می شود که جعبه هایی خریداری کنید که علاوه بر اینکه از مقاومت خوبی برخوردار باشند بتوانند تمامی وسایلی که یک دست هستند را در خود جای دهند تا شما وقتی خواستید آن ها را از جعبه ها در بیاورید راحت تر باشید و برای چیدمان آن ها در مکانی که برایشان در نظر گرفته اید مشکلی نداشته باشید.

در باربری غرب تهران برای آسودگی خیال مشتری همیشه در این زمینه از عباراتی همچون حمل بار بی دردسر، تخفیف در نرخ حمل بار، کرایه حمل بار مقطوع، حمل بار آسان سریع و… از این قبیل جملات را برای سایت های خود استفاده می شود. شما می توانید با انتخاب یک تیم مطمئن صفر تا 100 اسباب کشی را تضمین کنید و با خیال راحت اقدام به اسباب کشی کنید و بدون هیچ استرسی این کار را به پایان برسانید و در انتها به تمامی دغدغه های خود لبخند بزنید و از سهولت کار تعجب کنید.

ادامه مطلب

ناوک بازدید : 30 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

از ضخامت سنج های اولتراسونیک به منظور اندازه گیری  و سنجش ضخامت فلزات ، سرامیک ها، کامپوزیت، پلاستیک و … استفاده می شود. یکی از مهمترین و بارزترین ویژگی هایی که ضخامت سنج های اولتراسونیک قابلیت اندازه گیری  ضخامت از روی روکش و بدون برداشتن پوشش می باشد، این ویژگی باعث شده است ضخامت سنج های اولتراسونیک در صنایع کشتی سازی و خطوط لوله بسیار کاربرد زیادی داشته باشد.

 در گذشته برای اندازه گیری ضخامت اجسام نظیر لوله  می بایست  از کولیس  استفاده می شد که این همر سبب برش دادن نمونه  می شد تا لبه های کولیس در آن جای گیرد. 

این عمل به خصوص در ابعاد بالاتر ضایعات بسیاری را به همراه  داشت. از سویی دیگر ضخامت سنج های التراسونیک قادرند  در خط تولید و پس از جامد شدن نمونه  تنها با خیس نمودن سطح محصول ضخامت را اندازه گیری نمایند. امروزه با استفاده از امواج اولتراسونیک به راحتی می توان ضخامت اجسام را در هر نقطه ی دلخواه بدون برش اندازه گیری کرد.

روش کار با ضخامت سنج التراسونیک بدین گونه است که برای اندازه گیري ضخامت نمونه توسط این دستگاه، امواج صوت از طریق پراب ساطع شده و پس از عبور از ضخامت نمونه وارد محیط هوای داخل نمونه می گردد.

ناوک بازدید : 31 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

نصب صحیح تجهیزات  در آزمایشگاه کالیبراسیون و همین طور ابزار دقیق یکی از عوامل موثر در دقت اندازه گیری است. فلومترهای تفاضلی هم از این قاعده مستثنی نیستند. این فلومترها در صنعت نسبت به سایر فلومترها کاربرد بیشتری دارند وآشنایی با چگونگی نصب صحیح این تجهیزات از اهمیت زیادی برخوردار است.

در آزمایشگاه کالیبراسیون اتصال صحیح فلومتر تفاضلی به خط لوله از طریق خطوط ایمپالس توضیح داده می شود. خطوط ایمپالس از طریق شیرهای جداسازی به خط فرآیندی و از طریق شیر منیفولد به ورودی های حسگر فلومتر، متصل می شوند.

وظیفه ی این خطوط، انتقال فشار سیال جاری در لوله، قبل و بعد از المان اولیه است. المان اولیه وسیله ای است که با محدود کردن مسیر عبور سیال با عث ایجاد اختلاف فشار می شود. این اختلاف فشار توسط فلومتر تفاضلی که به آن المان ثانویه نیز گفته می شود، اندازه گیری شده و بر اساس اختلاف فشار اندازه گیری شده، دبی عبوری از لوله محاسبه می شود.

در این مقاله هدف ما تشریح چگونگی عملکرد فلومترهای تفاضلی، تبیین روابط حاکم بین اختلاف فشار ایجاد شده توسط المان اولیه و دبی سیال عبوری، تعیین نوع و سایز المان اولیه و چگونگی محاسبه و اعمال ضرایب تصحیح نیست بلکه هدف بیان نحوه ی اتصال صحیح فلومتر تفاضلی به خط لوله، از طریق خطوط ایمپالس است. خطوط ایمپالس از طریق شیرهای جداسازی به خط فرآیندی و از طریق شیر منیفولد به ورودی های حسگر اختلاف فشار فلومتر متصل می شوند. البته در این بین ممکن است از ادوات جانبی دیگری نیز کمک گرفته شود

ناوک بازدید : 32 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

شاید از نظر بسیاری از افراد بسته بندی لوازم و اثاثیه به نظر کار  ساده ای می باشد ، اما اگر به هر دلیلی اشتباه کنید می تواند کارتان را سخت و یا هزینه ها را بالا ببرد . به همین خاطر هم باربری ستارخان توصیه می کند که برای این کار از افراد متخصص مشاوره بگیرید. شما کابینت ظروف چینی را خودتان بسته بندی کرده اید ، بی آن که از روش درست بسته بندی لوازم شکستنی اطلاع داشته باشید .

این کار درصد شکستن آن ها را بسیار زیاد  می کند . شما می توانید با استفاده از باربری ستارخان ، درصد  آسیب رسیدن به لوازمتان را بسیار کم کنید. و مطمئن شوید که تمام وسایل شما بیمه می باشد . در باربری و اتوبار باربری تک محافظت از لوازم شما در بالاترین درجه قرار دارد ، و در این زمینه دارای تجربه بسیار بالایی است . پس می توانید با خیال راحت و آسوده بنشینید و طعم یک اسباب کشی راحت را بچشید .

بسیار ی از افراد در خانه هایشان چرخ دستی حمل بار و یا رمپ برای بار زدن وسایل در کامیون را ندارند. بعضی از ابزار برای اسباب کشی  بسیار لازم هستند و شما تا زمانی که روز اسباب کشی نرسیده متوجه نیاز تان به آنها نمی شوید.

وقتی که شما از باربری حرفه ای استفاده می کنید ، دیگر نیاز به هدر دادن زمان و اجاره تجهیزات ندارید ، و دردسر و استرس باز برگرداندن به موقع آنها به آنجایی که اجاره کرده اید را ندارید. تمام تجهیزات بزرگ در اختیار شماست و نگرانی حمل آنها را ندارید. و هزینه اضافه نباید پرداخت کنید.

 ادامه مطلب

ناوک بازدید : 89 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

باربری غرب تهران در میان کامیون هایی که وجود دارد یخچال کامیون را معرفی می کند. همان‌طور که از نامش پیداست، باید این قابلیت را داشته باشد تا بار را تحت هر شرایط به ‌درستی و ایمن حمل کند.این بار ممکن است لوازم و اسباب خانه،شرکت،اداره و وسایل شکستنی و… باشد یا ممکن است محصولات لبنی مانند شیر،ماست و این قبیل محصولاتی که در سوپرمارکت ها و مغازه‌های لبنیاتی وجود دارند و نیاز به یک سیستم خنک‌کننده دارند تا هم در حمل بار دچار آسیب نشوند و هم گرما موجب خرابی آن نشود.

پس در باربری غرب تهران اشاره به این موضوع می شود که  استفاده از یخچال کامیون امری واجب و ضروری برای سلامت حمل این محصولات به شمار می‌رود.

مدل‌های بدون دیفراست برای حمل مواد بسته‌بندی‌شده و بدون بخار و رطوبت کاربرد دارد. مانند داروهای معمولی بالای صفر ، فرآورده گوشتی بسته‌بندی‌شده ، شکلات و ….

مدل دیفراست دار برای محصولاتی که در یخچال به‌طور مکرر باز و بسته شود و به‌اصطلاح پخش مویرگی هم گفته می‌شود، کاربرد دارد. محصولاتی مانند گوشت، مرغ، ماهی،لبنیات، میوه، سوسیس و کالباس و … اشاره کرد .

همچنین از این مدل برای پخش مواد غذایی که دارای بخار و رطوبت هستند در مناطق دارای آب‌وهوای مرطوب استفاده می‌شود .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 1,969
  • بازدید کلی : 5,932